Budú v CW (clan wars) nejaké obmedzenia (napr. tier) pre tanky? Podobne ako v bitkách rôt (company).
Nie v CW nebudú žiadne obmedzenia tierov.
Kedy budú pridané "žoldnierske" jednotky klanov?
Na 'žoldnierskom' systéme práve pracujeme. Pred zavedením ešte vyskúšame rôzne možnosti a zistíme ktorá z nich je pre hráčov najlepšia. Toto je jedna z variánt:
Po získaní akéhokoľvek tanku s tierom 7 alebo artilérie s tierom 6 sa hráčom odomkne možnosť stať sa žoldnierom. Po tom čo hráč túto možnosť 'zaškrtne' vstúpi do lotérie vždy keď začne "vzbura" alebo sa líder klanu rozhodne vziať náhodných žoldnierov na CW. Po tom čo lotéria skončí vyberie sa určitý počet 'dobrovoľníkov' z tých, ktorí túto možnosť zaškrtli. 'Dobrovoľníci' budú bojovať ako civilisti proti tyranií počas vzbury či po boku útočiaceho/brániaceho sa klanu.
V prípade víťazstva vzbury získajú hráči určitý obnos goldov. Ak dosiahnú víťazstvo počas boja za nejaký klan, goldy idú do pokladnice toho-ktorého klanu.
Klanoví lídri budú môcť buď zvoliť náhodných dobrovoľníkov alebo pozvať konkrétnych žoldnierov za určitý obnos goldov. Potom to bude už len na žoldnieroch či budú bojovať za tohto lídra alebo si nájdu niekoho kto zaplatí viac.
Viac informácií sa dozviete 16-17 októbra.
Plánujete pridať CW aj pre nižšie tiery s tým, že namiesto goldov by získavali kredity?
Ako sme už zmienili skôr, na globálnej mape nebudú môcť bojovať žiadne nižšie tiery. Ale pravdepodobne použijeme systém bitiek rôt podľa tieru pre nejaký druh automatického turnaja, v ktorom sa budú dať získať nejaké goldy či kredity. Ale o tom sme stále nerozhodli.
Môžete prosím zhrnúť všetky zmeny týkajúce sa CW, ktoré prídu s ďalsím updatom?
Vojnová hmla.
Na začiatku hry tím nebude vidieť počet ani mená nepriateľských vozidiel. Nepriateľské vozidlá za objavia až po tom čo ich niekto z tímu detekuje/objaví.
Zničené tanky zamrznú na globálnej mape.
Všetky vozidlá budú po zničení na globálnej mape neschopné sa účastniť v bitkách Ultimate Contestu po určitú dobu, v závislosti od typu a tieru vozidla. No napriek tomu sa budú môcť účastniť v bitkách v ostatných herných módoch, t. j. v náhodných bitkách, v bitkách rôt, na majstrovstvách a turnajoch.
Provincie, ktoré nebudú spojené s hlavnou provinciou nebudú klanu poskytovať žiadne goldy.
Vlastník provincie bude bojovať len s víťazom turnaja, nie s každým útočníkom samostatne.
Klany, ktoré už vlastnia provincie na pevnine sa už viac nebudú môcť vylodiť.
Prečo dávate goldy za odmenu v CW namiesto normálnych kreditov?
Umožňuje to neplatiacim hráčom získať nejaké goldy. Ak nejaký klan okupuje veľké územie a získava za to goldy, dobré pre nich. Dobytie provincie je ťažká úloha a keď sa podarí, hráči by mali byť odmenení.Pridáte do CW nejaké "oficiálne" ne-agresívne pakty, aliancie, atď.?
Áno, pridáme. Pravdepodobne v update nasledujúcom po 7.0. Viac sa dozviete 16-17 októbra.Prečo je Európa profituje o veľa viac ako Afrika?
Pretože Afrika je hlavne piesok a púšť :-). Myslím to vážne, mali sme v úmysle vytvoriť Afriku ako región pre malé a nové klany, aby si zatrénovali ešte pred tým ako sa pustia do zvyšku mapy. Kvôli malým príjmom sa veľké klany zameriavajú skôr na Európske provincie a Afriku nechávajú menším klanom.Odkaz na pôvodný článok: http://game.worldoftanks.com/you-ask-we-reply-clans-and-ultimate-conquest-answers
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára